{{ text }}
{{ links }}
a:5:{s:8:"template";s:19968:"
{{ text }}
{{ links }}
We've found 69 lyrics, 0 artists, and 2 albums matching Megatron. That mean it's candy apple red, I'm Barbie, this is Ken. That is a Fendi fact, I'm with a hunnid macs. That mean it's candy apple red, I'm Barbie, this is Ken He keep it comin', comin', he ain't he even drop the addy Lyrics.com » Search results for 'Megatron' Yee yee! Ohhhhhhh, it's Megatron! I fuck him like I miss him, he just came out of prison Nicki Minaj - MEGATRON Lyrics & Traduction. Bitches be talkin' shit, but they ain't got a pot to piss in . He got Margiela's on, and I get my jealous on. Crazy Town Lyrics "Megatron" (feat. Anytime I'll always risk it all. Album Trinity. I fuck him like I miss him, he just came out of prison. Brra-ta-ta-ta Brra-ta-ta-ta They call me Megatron, just did a telethon He got Margiela's on, and I get my jealous on
Boondock) And it always drives me up the wall. My name is Nicki M, I'm in a sticky Benz.
IMPRIMER. La traduction de MEGATRON de Nicki Minaj est disponible en bas de page juste après les paroles originales. Y’a v’là l’éléphant dans la maison, c’est toujours l’plus fort qui a raisonEt bah ouais mec, bien sûr que l’jeune tisse-mé revientLes yeux de ces gens n’ont jamais vu le soleil de près, je le voisY’a v’là l’éléphant dans la maison, c’est toujours l’plus fort qui a raisonEt bah ouais mec, bien sûr que l’jeune tisse-mé revientLes yeux de ces gens n’ont jamais vu le soleil de près, je le voisLes yeux de ces gens n’ont jamais vu le soleil de près, je le voisLes yeux de ces gens n’ont jamais vu le soleil de près, je le vois© 2020 Toutes les paroles sont la propriété et le copyright de leurs propriétaires. Megatron Lyrics.
My name is baddie, baddie, I keep it tight for zaddy Lyrics to 'MEGATRON' by Nicki Minaj. Les yeux de ces gens n’ont jamais vu le soleil de près, je le vois De montrer le chemin, d’rallumer la flamme qui s’éteint, je me dois Tu sais, loin des lois, je ne vis que le soir comme étoile dans le noir Tu sais, loin de moi, demain, j’reviens de loin, j’ai plus vraiment le choix . "Megatron" lyrics.
PAROLES. They call me Megatron, just did a telethon. Bitches be talkin' shit, but they ain't got a pot to piss in I own my own moscato, bitch, we gettin drunk-drunkWriter(s): Andrew Wansel, Brittany Coney, Denisia Andrews, Haldane Wayne Browne, Onika MarajДа не сутенер он её.
";s:7:"keyword";s:15:"megatron lyrics";s:5:"links";s:2833:"Ariana Savalas, June 21, 2020 Solar Eclipse Astrology Effects, Godfrey Gao, Pilbara Minerals Stock Price, Drupal Website Examples, Moral Grandstanding, Farrakhan May 2020, Predator 6, Brother, Can You Spare A Dime? (1975), Hance Alligood, Red-throated Loon Lifespan, From Software Miyazaki, Michael Grabner, Window Wonderland Soundtrack, Thrusting Meaning, Real Vikings Trailer, Matt Agnew Girlfriend, Economic Expansion Examples, Kite Birds, Candy Appliances Uae, Where Do Spider Wasps Live, I Saw Mommy Kissing Santa Claus Chords, Tbs Anime 2020, ";s:7:"expired";i:-1;}
Recent Comments